Corner Kitchen Fast Food Simulator
Купуйте кухонне обладнання, готуйте смачні страви та обслуговуйте голодних клієнтів. Оновлюйте обладнання, читайте відгуки клієнтів і розширюйте свій бізнес, щоб стати найкращим закладом швидкого харчування в місті. Найміть працівника Рознощик - переносить коробки з їжею, поповнює запаси та заправляє варильні станції. Покращення шеф-кухаря - тепер поповнює станції, коли на його станції з'являються коробки з їжею. Прибиральник - підтримує бездоганну чистоту в ресторані, більше ніяких куп сміття! Касир - приймає замовлення, збирає їжу та обслуговує клієнтів. Розширення ресторану Розширюйте свій ресторан, збільшуйте площу кухні і навіть відкривайте другий поверх для більшої кількості клієнтів! Додайте додаткові касові апарати, щоб впоратися з ажіотажем і залишити клієнтів задоволеними. Прикрасьте та персоналізуйте Пофарбуйте стіни та підлогу відповідно до вашого стилю. Додайте квіти, картини та нестандартні вивіски, щоб виділити свій ресторан. Перейменуйте свій ресторан і зробіть його по-справжньому своїм!