Espresso Tycoon
Espresso Tycoon - це абсолютно новий погляд на старі, класичні ігри про магнатів, які ви пам'ятаєте з дитинства. Побудуйте кав'ярню своєї мрії, де ваші клієнти зможуть розслабитися і насолодитися смачною кавою. Пройдіть емоційні американські гірки та побудуйте процвітаючий кавовий бізнес. Уявіть, що ви тут бос! Відчуйте себе справжнім власником кав'ярні, будівничим імперії, і створіть цілу стратегію, яка включає - оздоблення - наймання та управління працівниками - піклування про ланцюжок поставок - аналіз бюджету - просування кав'ярні - і, найголовніше, забезпечення задоволеності клієнтів У вас є улюблена кава, так? Те саме стосується і ваших клієнтів. Проведіть маркетингове дослідження, щоб з'ясувати їхні вподобання. Використовуйте 3D-редактор кави, щоб створювати різні рецепти, щоб порадувати їх. Ви можете комбінувати різні інгредієнти дуже креативно. Створюйте, будуйте і розвивайте свою кав'ярню. Перевірте свій бюджет - чи достатньо у вас грошей для інвестицій, чи доведеться дещо урізати? Вирішіть, де і коли ви хочете відкрити свою нову кав'ярню. Найміть (або звільніть) бариста, проведіть маркетингову кампанію, створіть релакс-простір і збирайте рейтингові бали. Виконайте всі місії! Ви великий шанувальник таких ігор, як Rollercoaster, Pizza Conection та Planet Coster? Ми теж! Пориньте у новий симулятор кафе. Побудуйте найкращу кав'ярню в місті. Створюйте, налаштовуйте, керуйте бариста - все це в новому симуляторі кав'ярні. Станьте кавовим магнатом і створіть цілу імперію.