DREDGE: Complete Edition
DREDGE — це схвалена критиками одиночна гра про риболовлю та зловісні таємниці глибин. Керуйте рибальським судном, щоб дослідити групу загублених у глушині островів і дізнатися, що ховається в темних глибинах під хвилями. Продавайте улов місцевим мешканцям і виконуйте завдання, щоб дізнатися більше про неспокійне минуле кожного району. Оснастіть судно найкращим обладнанням, щоб дослідити глибоководні западини та доплисти до далеких земель. Але слідкуйте за часом — вам не сподобається те, що чекає на вас уночі… DREDGE: Complete Edition містить: DREDGE Продавайте улов, покращуйте своє судно й досліджуйте глибини в пошуках давно похованих секретів. Вивчіть таємничий архіпелаг і дізнайтеся, чому про деякі речі краще забути. The Iron Rig The Iron Rig додає до ваших пригод у DREDGE нове містечко, яке можна розбудовувати. Досліджуйте містичні рухи в глибинах і створюйте сучасне спорядження, предмети та пристрої за допомогою нових знайомих. Але пам'ятайте, що прогрес завжди має свою ціну. The Pale Reach Відправтеся назустріч пригодам у незвіданих водах у розширенні The Pale Reach для DREDGE. Досліджуйте нову крижану локацію, де під поверхнею льоду ховається не лише риба. Продавайте знахідки, удосконалюйте судно та розплутайте історію жахливої зради. Ця крижана вода ховає чимало страшних таємниць. Blackstone Key Таємнича майстерня на Базальтовому острові замкнена на замку. Усередині чекають на свій час загадкові результати жорстоких експериментів колишніх господарів. З цим ключем ви зможете пустити їх у справу.