DREDGE - Complete Edition Upgrade Bundle
DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle додає всі три пакети DLC для DREDGE — схваленої критиками одиночної гри про риболовлю та зловісні таємниці глибин. DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle містить: The Iron Rig The Iron Rig додає до ваших пригод у DREDGE нове містечко, яке можна розбудовувати. Досліджуйте містичні рухи в глибинах і створюйте сучасне спорядження, предмети та пристрої за допомогою нових знайомих. Але пам'ятайте, що прогрес завжди має свою ціну. The Pale Reach Відправтеся назустріч пригодам у незвіданих водах у розширенні The Pale Reach для DREDGE. Досліджуйте нову крижану локацію, де під поверхнею льоду ховається не лише риба. Продавайте знахідки, удосконалюйте судно та розплутайте історію жахливої зради. Ця крижана вода ховає чимало страшних таємниць. Blackstone Key Таємнича майстерня на Базальтовому острові замкнена на замку. Усередині чекають на свій час загадкові результати жорстоких експериментів колишніх господарів. З цим ключем ви зможете пустити їх у справу.