Deceit 2
Deceit 2 — це онлайн-гра жахів з елементами соціальної дедукції. Вселяйте страх як Монстр, пограйте в детектива як Невинний або сійте хаос як Проклятий. Ви у пастці разом із друзями та незнайомцями — хто може стати союзником у втечі? КОМАНДИ НЕВИННІ: ВИЖИТИ Й ВТЕКТИ - Ваше завдання — залишитися в живих та перехитрити Монстрів. Або ж вас спіткає сумна доля. - Виконуйте завдання по карті, щоб наблизитися до отримання ключа втечі. - Розслідуйте підозрілу поведінку й пильнуйте, що роблять інші гравці. МОНСТРИ: ОБМАНЮВАТИ Й ВБИВАТИ - Перетворюйтеся на монстрів і страчуйте інших гравців, проріджуючи лави Невинних. - Таємно активуйте Криваві Жертовники, щоб набути потужних здібностей. - Маніпулюйте ворогами, збивайте їх з пантелику та нацьковуйте один на одного. ПРОКЛЯТІ: ДЕЗОРІЄНТУВАТИ Й ЗАПЛУТАТИ - Обманюйте всіх — і Монстрів, і Невинних — щоб не викликати ні в кого підозри. - Станьте справжнім втіленням хаосу й майстерно користуйтеся своїм прокляттям, щоб перемогти в грі. - Кожне Прокляття визначає, якою буде ваша унікальна стратегія. ОПАНУЙ СИЛУ РИТУАЛУ - Піднімайтеся по рангах Сходження, щоб стати майстром обману. - Отримуйте та активуйте нові Предмети та Мутації, які допомагають застосовувати унікальні ігрові стилі та стратегії. - Удосконалюйте свій гардероб епічною «косметикою», налаштовуючи вигляд персонажів та предметів.