Deceit 2: Werewolf Pack
Переслідуйте здобич і приховуйте свою справжню вовчу сутність серед овець, перетворюючись на Монстра Вовкулака. Зграя Перевертнів дає вам ексклюзивну роль прокляття «Отруйник», а також ексклюзивний предмет — «Кайдани». Монстр: Вовкулак Вовкулаки є представниками виду на межі зникнення, який був відроджений завдяки революційному науковому відкриттю в Німеччині. Вовкулаки безупинні у своїй жазі крові, переслідуючи здобич. Вони безжально використовують три свої унікальні здібності, стаючи геть новим втіленням сутності Монстра. Розблокуйте це ексклюзивне перевтілення Монстра Перевертня. Калічити Пориньте в азарт полювання! Нападайте на супротивників, прораховуючи кожний рух для максимального ефекту. З кожним укусом вовкулак розриває плоть, позбавляючи жертву останніх крихт самоконтролю. Але пильнуйте — Невинні можуть захищатися та втекти. Вити Випустіть у повітря оглушливий вий, який дезорієнтує й зводить із розуму гравців. Полювати Ви можете мчати з неймовірною швидкістю, випереджаючи навіть Монстра Експеримента. Скористайтеся своєю вовчою силою, щоб стрибнути ще далі й збити з ніг здобич. Тільки не втрачайте голову в азарті полювання, інакше можна не помітити, де ховаються ваші вороги… Прокляття: Отруйник Якщо ви стаєте Отруйником, то можете розповсюджувати отруту з-поміж членів групи — а вони навіть не будуть здогадуватися, хто за цим стоїть. Ви можете грати як проти Невинних, так і проти Монстрів, перемагаючи на власних умовах і вбиваючи всіх. Предмет: Кайдани Предмет-пастка, що значно зменшує мобільність гравця. Використовуйте Кайдани, щоб не дати гравцям втекти або щоб не дати їм переслідувати вас. А ще можна обманювати гравців, одягнувши Кайдани на себе та звинувативши когось іншого... Нова карта: Проєкт «Вурген»* Розкрийте темні таємниці проєкту «Вурген» — моторошного закладу, який в ім'я науки так безтурботно відродив вид Вовкулаків-Перевертнів. Досліджуйте залізні клітки, стерильно-чисті лабораторії з ізоляторами та медичне обладнання на своєму шляху до перемоги в Ритуалі обману. *Ця карта безкоштовна для всіх гравців.