Deceit 2: Vampire Pack
Заманюй свою здобич і наноси удар в образі кривавого жаху Веспала. Набір "вампір" також надає вам ексклюзивний курс "прихильність до душі" та ексклюзивний предмет-навушники. Монстр: Веспал Керований тим, що деякі називають "поганою кров'ю", Веспал - нащадок стародавнього аристократичного роду - прибув зі Східної Європи, щоб заволодіти маєтками британської знаті. Здивуйте свою жертву трьома новими унікальними здібностями, що надають вбивці новий стиль монстра. Відкрийте для себе цю ексклюзивну трансформацію монстра вампіра. Кусати Вчепляйся в свою жертву і висмоктуй з неї життя, позбавляючи її розуму. Кажан Покличте приманку, щоб націлитися на вибраного об'єкта, як тільки кажан знайде і вкусить його, він відкриється вампірові і трохи втратить розум. Моргнути Завдяки неперевершеному переміщенню ви можете переміщуватися вперед в одну мить, навіть крізь стіни. Відроджуватись При пошкодженні світлом ви відроджуєтеся, а не застигаєте на місці, що дозволяє відновитися і продовжити дію. Прокляття: Прив'язаний душею Як "прив'язаний душею", ви вибираєте співучасника злочину, який приєднується до вас у команді "Проклятий". Пов'язані як одне ціле, ви живете і вмираєте разом, кожен з вас зберігає свої оригінальні ролі. Цей унікальний зв'язок забезпечує динамічність кожної гри, створюючи нові альянси в міру того, як ви вирішуєте завдання проти Невинних і Iнфiкованих. Предмет: Навушники-вкладиші Елемент придушення, який перешкоджає спілкуванню. Використовуйте навушники-вкладишi, щоб на короткий час захистити об'єкт від прослуховування. Або обманювати інших, покладаючи провину на себе і звинувачуючи когось іншого... Нова карта: Помiстя* Слідуйте по стопах зневірених сільських жителів, повних рішучості позбавити величне аристократичне помiстя від його нового господаря-Веспала! Подорожуйте по темних коридорах, знаходите потаємні ходи і відвідуйте сповідь, прагнучи перемогти зловісний Ритуал обману. Приготуйтеся до подорожі, повної таємниць і небезпек, де кожен крок наближає вас до розгадки похмурих таємниць помiстя Блекторн. *Ця карта безкоштовна для всіх гравців.