KILL IT WITH FIRE! 2
Ви — Дезінсектор у хрестовому поході проти орди павуків, що захоплюють мультивсесвіт. Пробивайте собі шлях крізь кампанію соло чи разом із друзями в кооперативному онлайн-режимі (до 4 гравців) чи нестямному PvP-режимі Humans vs Spiders, щоб посміятися й покричати. ГОТУЙТЕСЯ ДО ВИНИЩЕННЯ Оголосіть війну восьминогим чудовиськам, використовуючи арсенал із 45 видів зброї і гаджетів, достойних Дезінсектора. Ваша команда вбиватиме шкідників газетою, смажитиме їх до хрусткої скоринки чи обере мініган, ракетну установку чи лазерний меч? ВРЯТУЙТЕ МУЛЬТИВСЕСВІТ Вирушайте на епічне полювання на павуків у семи різних світах. Винищуйте набридливих арахнідів у загадковому маєтку, звільняйте містечко на Дикому заході, досліджуйте кіберпростір і спускайтеся в Павуче пекло. Кожен рівень — унікальна битва проти павуків! ПРОХОДЬТЕ ВИПРОБУВАННЯ Варіть магічне зілля в казані, що булькоче. Зносьте мегаполіс, як знавіснілий кайдзю. Захищайте салун кактусів від хвиль павуків. Вигравайте перегони дронів у віртуальній реальності. І не тільки! (ТАКОЖ) ГРАЙТЕ ЗА ПАВУКІВ Ви, мабуть, думаєте: "Ну ок, полювання на павуків — це весело, та чи можна грати за павуків?". Авжеж! Оберіть онлайн PvP-режим Spider Hunt на 8 гравців, і грайте за павука. Це ж — люди проти арахнідів!