Polterguys: Possession Party
Надприродний мультиплеєрний хаос, у якому 8 гравців використовують хитрий саботаж, щоб підставити суперників під страшного монстра! Грайте за неслухняних привидів, що вселяються в повсякденні предмети, отримуючи унікальні здібності та можливість похизуватися ними! Боріться на моторошних картах, повних пасток, і використовуй божевільні бонуси, щоб принести друзів у жертву! Вселення Твої сили вселення оживляють неживі предмети! Використовуй їх для бою, втечі або просто щоб красиво виглядати, насолоджуючись хаосом, що розгортається навколо! Боротьба Polterguys – це моторошний хаос з боями, у якому неслухняних привидів переслідує смертоносний монстр, що прагне знищити їх усіх! Хаотично? Авжеж! Змагально? Ще й як! Саботаж Твої найкращі союзники – Саботаж і Злість! Використовуй монстра як портативну машину смерті, щоб знищувати суперників за допомогою, здавалося б, безневинних здібностей. Бонуси На рівнях розкидано безліч бонусів і пасток, які допоможуть тобі влаштувати хаос… Але чи зможеш ти скористатися ними, коли монстр уже дихає тобі в твою примарну потилицю?