Bulwark Evolution: Falconeer Chronicles
ПРЕЗЕНТУЄМО КРЕАТИВНУ БУДІВЕЛЬНУ ГРУ на пісочниці: Bulwark - це гра, в якій ви будуєте свою фортецю і перетворюєте її на імперію. Сподіваюся, вам сподобаються мої спроби експериментувати і перетворити цю гру на щось приємне і свіже. Bulwark також продовжує розвиватися з кожним оновленням, спираючись на ваші відгуки. Тож позитивні чи негативні коментарі вітаються. Якщо вони мають на меті допомогти, то ми будемо вдячні за них, як тут, на форумі, так і в дружній суперечці. Сюжет: Ви керуєте останніми залишками вільних людей на Урсі, яким доручено побудувати новий дім. Прокладайте свій шлях у світі, вежа за вежею, стіна за стіною, створюючи скульптури із страхітливих скель і небезпечних вод невблаганного ландшафту, який не піддається приборканню. Цілі гри: Проектуйте фантастичні поселення-фортеці в океані. Прогрес простий, збільшуйте чисельність населення різних фракцій і ви будете просуватися по їх Древам Душ. Відкривайте командирів і капітанів, які можуть працювати на вас, відкриваючи нові кораблі, юнітів і здібності. Грайте по-своєму: Оплот - досліджуйте Великий Урсі, будуючи свою велику цивілізацію. Шукайте ресурси, прокладайте торгові шляхи та укладайте союзи з іншими фракціями, розкиданими по хвилях, балансуючи між переговорами та конфліктами, щоб розвивати своє поселення. Вільне будівництво - насолоджуйтеся затишним режимом вільного будівництва, позбавленим конфліктів і проблем, притаманних стандартній грі, ви можете створювати ескізи та експериментувати, не потребуючи ресурсів, будуючи без обмежень. Тотальне завоювання - Війна прийшла до Великого Урсея. Ви починаєте війну з кожною фракцією, дипломатія відключена, а частота і масштаби набігів збільшуються. Більше не достатньо просто будувати - тепер ви повинні виживати. Будівельні ресурси: Дерево, камінь і залізо не зберігаються і не підраховуються, єдине, що має значення - це відстань, а не вартість. Ви транспортуєте ресурси вздовж вашої мережі веж, а також морськими торговельними шляхами. Вежі і стіни в межах досяжності ресурсу можна покращувати і будувати безкоштовно, а ті, що за межами досяжності - ні. Уламки: Валюта, яка забезпечує дипломатію, будівництво армії, купівлю нових локацій та унікальних будівель, не пов'язана з ресурсами, вона базується на валюті, яка називається «уламки». Ви отримуєте їх завдяки зростанню населення, торгівлі з іншими фракціями або як нагороду за перемогу в бою. Завдання: Гра ставить перед вами завдання проектувати і будувати великі фортеці, часто без особливих витрат, окрім створення торгових шляхів для отримання ресурсів. У міру зростання ви можете запрошувати населення з інших фракцій, які розблоковують унікальний вміст фракції з їхніх «духівниць». Але на Урсі всі ненавидять всіх, і це може призвести до війни або до злиття з вашою імперією лояльних союзників. Ця пісочниця має наслідки!