Atomicrops
Сучасне міське життя викликає в тебе сум? Отже, щойно ти успадкував ферму твого покійного дядечка, тому настав час пакувати манаття і розпочинати все з чистого аркуша у мирній сільській місцевості. Що ж може піти не так? Ядерний апокаліпсис ― ось що. Тепер ти перебуваєш у пекельній пустці, захищаючи останнє збережене джерело життєзабезпечення ― твої рослини. А тут, кожен мутант бажає урвати шматочок і для себе. Поводься так, як і будь-який інший фермер, який поважає себе: хазяйнуй, одружуйся, вбивай. Atomicrops ― це динамічний фермерський симулятор у жанрі roguelite. Озброївшись мотикою, поливалкою і простим горохострілом, ти вирощуватимеш рослини-мутантів ― атомороси, щоб нагодувати жителів сусіднього містечка… і отримати значний прибуток. Захищай свої землі від шкідників-мутантів і бандитів, які приходять по ночах, щоб спустошувати твої поля. Залицяйся до городянок і одружуйся на них для того, щоб вони билися і вели господарство на твоєму боці. Збирай покращення і рятуй захоплених свійських тварин для збільшення продуктивності, прибутків і сил. Розвивай свою ферму для отримання постійних бонусів під час проходжень, що допоможе тобі зайняти гідне місце у таблиці лідерів. ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ВИРОЩУВАННЯ УРОЖАЮ. Вирощуй модифіковані сільськогосподарські культури і збирай багатий урожай для збереження людства… й отримання величезних прибутків. ОБ’ЄДНУЙСЯ. Заручайся підтримкою й укладай союзи з однодумцями із сусіднього містечка, щоб разом боротися й вирощувати урожай. ВБИВАЙ. Борися з голодними шкідниками післяатомного періоду по ночах. Досліджуй і спустошуй небезпечні біоми у пошуках насіння і трофеїв вдень. Перетворюй ворогів на добрива для підвищення якості твого врожаю. УДОСКОНАЛЮЙСЯ. Вивчай зблизька представників флори й фауни, щоб знайти корисні залишки фермерських господарств з далекого минулого. Знаходь іржаву сільськогосподарську техніку, антикварний садовий інструмент і книги з садівництва, щоб збільшити потужність своєї ферми. Витрачай гроші в містечку на покращення зброї і твоїх характеристик. Постійно вдосконалюй фермерський будиночок для отримання бонусів за проходження гри. ЗАВОДЬ ДРУЗІВ. Сколоти свиту зі свиней, курей і корів для автоматизації виконання завдань на фермі. Культивування атоморосів ― це складна робота, і тобі знадобиться уся допомога, яку ти тільки-но зможеш отримати. Також не забудься прихистити на своїй фермі зграю екстравагантних котів. ЗМАГАЙСЯ. Проходь все складніші роки для розблокування множників рахунку і отримання можливості зайняти гідне місце у таблиці лідерів серед фермерів-чемпіонів.