Wreckfest Complete Edition
Bu sürüm, Wreckfest'in ana sürümünü ve Season 1 & 2'deki tüm DLC'leri içerir! Wreckfest: Mükemmel tam temaslı yarış oyunu! Destansı çarpışmalar, bitiş çizgisi yolunda çekişmeli kapışmalar ve metali büken yepyeni yollar bekle! Season 1 & 2'ye şunlar dahil: - 32 heyecan verici araç - 20 çılgın tavan dekorasyonu - Yeni zırhlar, jantlar ve dahasını içeren araba özelleştirme paketleri Arabalardan 9 tanesi bu tam sürümün çıkışından sonra çıkacak.