Racing Heroes Car Pack
2. Sezonun ikinci DLC'si ile garajını genişlet! Raven: 80'lerden bu nadir Amerikan muscle car, karşısındakileri saf güçle paramparça eder! Stellar: Bu efsanevi ralli füzesi, hem çakıl hem de asfalt üzerinde sanki evindeymiş gibi rahat hareket eder. Speedie: Bu asabi küçük araba, cüssesinden beklenmeyecek güce sahip. Bu yüzden her zaman rekabetin üstesinden geliyor! Bu DLC paketi, 2. Sezon Bileti'ne de dahildir.