Wreckreation
Çünkü Sonsuz Güç Sonsuz Eğlence Demektir Ya tek bir anahtar 400 kilometre karelik bir sürüş oyunu evreninin tamamını açabilecek olsaydı? Muhtemelen bunu düşünmüşsünüzdür. Yarış, açık dünya ve oyun kurmaya harcadığınız sayısız saatten sonra kafanızdaki sonsuz sayıdaymış gibi görünen varsayımları düşünün. İşte Wreckreation tam olarak budur. Emektar yarış oyunu geliştiricilerinden oluşan Birleşik Krallık merkezli ekip Three Fields Entertainment tarafından geliştirilen Wreckreation sonunda size kendi MixWorld'ünüzün anahtarını veriyor. Bu, ister kendiniz isterseniz de çevrimiçi olarak arkadaşlarınızla birlikte dekore edip kişiselleştirebileceğiniz bir MixWorld olacak. Siz veya arkadaşlarınız tarafından tasarlanmış pistler ve oyun modları (sizin tasarladıklarınız muhtemelen daha iyi olacaktır) ile sürekli olarak kendinize ve diğerlerine karşı yarış kazanmak, hünerlerinizi göstermek veya hatta kaza yaparak ortalığı karıştırmak için uğraşabileceğiniz size ait bir yer.