Reckless Car Pack
Üç eşsiz araçla garajını genişlet! Gorbie: Bu sıra dışı topluluk favorisi sonunda geldi! Bu şaheseri sürmesi çok keyifli, parçalamak daha da keyifli! Blade: Amerikan yarış arabalarının en üst noktası olan bu 80'lerin güçlü aracı, sabit dururken bile çok hızlı görünüyor! Stepvan: Popüler kültürün bu klasik dondurma kamyonuyla dondurma değil, yıkım dağıtacaksın! Bu DLC paketi, Season Pass 2'ye dahildir.