Getaway Car Pack
2. Sezon'un ilk DLC'si garajını benzersiz bir araba kovalamacası paketiyle genişletiyor! Bullet: Mükemmel bir kaçış arabası olan bu klasik Amerikan muscle car'dan saf güç akıyor! Razor: En iyi modifiye arabalardan biri, virajlı pistlerde çok çevik ve süper hızlı. Cardinal: Güçlendirilmiş gövdeye sahip bu eski polis arabası, en zorlu araba kovalamacaları için ideal! Bu DLC, Season Pass 2'ye de dahildir.