Modified Monsters Car Pack
Özel yapım, beş araçtan oluşan bu koleksiyon ile tozu dumana kat! Çılgın canavar kamyonla rakiplerine korku sal ya da tepeden tırnağa donanımlı askeri pikap ile savaş alanına hükmet! Drag arabasıyla lastikleri ateşe ver veya mini yarış arabasıyla eğlencenin dibine vur! Ve son olarak, domuz şeklindeki arabayla rakipleri gıcık et! Bu DLC, Sezon Bileti'ne dahildir.