Truck and Logistics Simulator
Devasa bir açık dünyada platformlar arası çok oyunculu modda 24'e kadar oyuncu ile yükle, sür ve teslim et. Heyecanlı ağır sevkiyat konvoylarında arkadaşlarına katıl. Çeşitli kargolar teslim etmek için 30'ten fazla eşsiz aracın sürücü koltuğuna geç ve karmaşık yükleme görevlerini yerine getir. PALET, KONTEYNER VE DAHA FAZLASINI YÜKLE! Her görev özgündür ve kendine has zorluklar sunar. İşe başlamak için paletleri bir forklift ile vanlara yükle. Sonra dorselere teleskopik kollarla ağır konteynerler yükleyerek işlerini büyüt. Araba, forklift, mini yükleyici, kepçe ve daha pek çok araçla manevra yaparak dorselerine yükle. Yüzlerce eşsiz ve zorlayıcı görev ve teslimat seni bekliyor! ARABA, VAN, TIR VE DAHA FAZLASINI SÜR! 30'ten fazla eşsiz aracı sür ve özelleştir. Minivanlardan ağır tırlara kadar her aracın kendine özel detaylı bir iç mekânı ve gerçekçi sürüş dinamikleri var. Araçlar hasar görebilir ve aksların yamulmasına neden olarak sürüşü zorlaştırabilir. Hızla yollara geri dönmek için servis istasyonlarında yakıt doldur ve tamir ettir. Aracını keyfine göre özelleştirerek kişiselleştir. Çok sayıda farklı ve zorlayıcı görevde sürüş yeteneklerinin sınırlarını zorla. 24'E KADAR ARKADAŞLA BIR AÇIK DÜNYADA TESLIMAT YAP! Co-op çok oyunculu modda en gerçekçi teslimat deneyiminin keyfini çıkar. Arkadaşlarına katıl ve birlikte konvoylar yapın, para kazanın ve şirketlerinizi büyütün. Özel konvoy ekipmanı kullanarak diğer oyunculara gidecekleri yere kadar eşlik et. Hareketli şehirlerden sakin kırsal alanlara kadar 28 km²lik büyük açık dünyayı keşfet. Haritanın dört bir yanına dağıtılmış gizli sırları bul. Dinamik ve tamamen açık dünyada bir yolculuğa hazır ol; burada teslimatlar asla bitmez!