Pets Bundle
Ne olursa olsun eğer hayalinizdeki evi yaratmayı, mahalle sakinlerinin yenileme işlerine yardım etmeyi veya bazı duvarların yıkılması gerektiğini düşünüyorsanız; işte karşınızda House Flipper! Sadece rahatça oturun, günlük rutininize ara verin ve House Flipper dünyasını, yani kendi dünyanızı araştırmaya başlayın! Siz ve evcil hayvanınız için keyifli bir köy evi tasarlamanıza imkân sağlayacak özel bir eşya ve dekor öğe seti kullanın. Konforlu kanepeler, lüks yastıklar ve binlerce dekorasyon, seyahatinizde size yardım edecektir! Sevimli arkadaşınız için güzel ve sıcak bir alan hazırlamayı sakın unutmayın! Özel tasarımlı bir oda ve bir oyun alanı harika olur. Yeni mekân ve geniş açıklıktaki alanlar birçok tatlı anı yaratır. Keyifli bir çatı katı ve terası olan evlerden, 2 katlı büyük köy evlerine kadar yeni mülkleri keşfedin!