House Flipper - Luxury
Çok odalı küçük evlerin sonu; momentumun hiçbir önemi yok! Cam çatılar, duvar yerine kullanılan pencereler ve metrelerce yükselikte kaybolan tavanlar; kral olmak böyle bir şey. Lüks apartmanlar hâline dönüştürmek için köhne şehir evlerini ve eski post modern yapıları, fabrikaları, salonları ve depoları kullanın. Moonrise Bay sakinleri zeki müşterilerdir. Kendilerini gururlandıracak bir ev için bir yığın para yatırmaya daima hazırdırlar. En yüksek standartlara dikkat etmekle beraber, herkesin olmasa bile müşterilerinin özel isteklerini hissetmen gerekiyor. Evlerinizin içerisine pencere ekleme ve havuz oluşturma gibi yeni olanaklar sayesinde en vahşi hayallerinizi hiçbir sınırlama olmaksızın tasarlayabilecek ve uygulayabileceksiniz! Eğer modern mobilyalar size hitap etmiyorsa, geçmiş dönemleri hatırlatan mobilyaları onarmayı deneyebilirsiniz. İşiniz kolay olmayacak ama sonuçtan çok memnun olacaksınız. Klasiklere dönüş yapmak konfordan ödün vermek değildir. Akıllı cihazlar sayesinde evinizin her yerini kontrol edebilirsiniz! Işıkların rengini değiştirin, kapıları kapatın ve açın; her şeyi oturduğunuz yerden hiç kalkmadan yapın! Luxury Flipper'ın eklenmesiyle birlikte düzinelerce yeni mobilya parçasına sahip olacaksınız: klasik, antika ve modern bir arada! Çok sayıda renk çeşidi ve modüler set, her odayı hayalinizdeki mükemmel eve uyarlayabilmenize olanak sağlayacaktır. Şimdi Moonrise Bay'e gelme zamanı!