World of Warships: Legends
Tarihin en muhteşem savaş gemilerinin güvertelerinden, tüm denizlere hükmedebileceğiniz dünya çapında çok oyunculu ve ücretsiz bir çevrim içi oyun olan World of Warships: Legends ile destansı deniz çatışmalarına atılın! Efsanevi Komutanlar alın, gemilerinizi güçlendirin ve denizlerde egemenlik için hem tüm dünyadan oyuncularla omuz omuza hem de onlara karşı bir şekilde hakkınızı iddia edin. SAVAŞ TARZINI SEÇ 350'den fazla muhrip, kruvazör ve zırhlının dümeni başına geçin—bu gemi yelpazesi her oyun tarzı için mükemmel, ister tüm silahlarınızla bangır bangır hücuma kalkın, ister daha dikkatli ve metodik saldırılarda bulunun ya da tamamen kendinize özel taktikler kurgulayın. SIK GÜNCELLEMELER Gemiler, Harekâtlar, Büro Projeleri ve daha fazlasıyla dolup taşan yeni içerikler düzenli olarak karşınızda! Her güncelleme oyunda işleri kızıştıran yepyeni özellikler getiriyor. ZENGİN ÖZELLİKLER Yamato gibi Efsanevi savaş gemilerini Büroda sıfırdan inşa edin, seçkin birlik işaretleri ve kuvvetli yeni gemiler kazanmak için destansı Harekâtları tamamlayın ve tonlarca ödüle uzanmak için Sıralamalı Savaş Sezonlarında mücadele edin! DESTANSI 9'A 9 SAVAŞLARDA GİDİŞATI LEHİNE ÇEVİR Tüm dünyadan oyunculara meydan okumak için arkadaşlarınızla güçlerinizi birleştirin ve sesli sohbetle stratejiler oluşturup, saldırılar planlamak için tüm konsollar çapında birlikte çalışın. Rakiplerinizi alt etmek için iş birliği yapın ve savaşın gidişatını Lehinize Çevirin! World of Warships: Legends içinde "kutular" ya da "Kasalar" olarak bilinen ganimet kutuları bulunmaktadır. Bunlar size oyun içi gelişiminizi hızlandıracak olan çeşitli ürünler kazandırır.