Japon Premium Katori A kruvazörü, ciddi CP havuzu ve en uzaklara erişen ana batarya toplarıyla filonuza sağlam bir giriş yapacak. Ayrıca birçok faydalı kaynak da sizin olacak. Paket içeriği: - Japon Seviye II Premium Katori A kruvazörü - 400.000 kredi - 5x Terfi Emri - 5x Normal Savaş Takviyesi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işareti sembolleri ile fonları gibi içeriklerin sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabileceğini unutmayınız. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.