World of Warships: Legends — Kızıla Dönüş
Ürkünç vakitler ürkünç taktikler gerektirir! Bu Sovyet Seviye VI Premium muhribini kapın ve ister gölgelerin içinden saldırın ister rakiplerinizi top yağmuru altında bırakın—seçim tamamen size kalmış! Paket içeriği: - Sovyet Seviye VI Premium Ognevoi muhribi - 1x Lazarus kalıcı kamuflajı - 5 günlük Premium Hesap - 12x Külüstür kamuflajı - 12x Cadılar Bayramı '21 kamuflajı Koleksiyonunuzda zaten Ognevoi rque varsa telafi olarak 18.750.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.