World of Warships: Legends —Ağır Vurucu
Kendi sıkletinin kat kat üstünde darbe indirebilen silahlarla donatılı büyük bir Alman muhribiyle denizlere açılın! Z-39 torpidolar ve kruvazör boyu toplardan oluşan ağır bir silahlandırmaya sahip ve aynı zamanda açık denizlerde her türlü kafa kafaya kapışmaya yetecek kadar bol CP'si de var! Paketin içinde: - Seviye VI Z-39 muhribi - 5x Terfi Emri - 15x Nadir Savaş Desteği - Bonus: 37.000 Komutan DP'si Eğer Z-39'a zaten sahipseniz, telafi olarak aşağıdakileri alırsınız: 18.750.000 kredi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.