World of Warships: Legends - Adriyatik Kuvveti
Bu set ile 20. yüzyıl başlarında, çoğunlukla Adriyatik Denizi'nde hizmet vermiş Avusturya-Macar dretnotu olan Pan-Avrupa Seviye IV Premium Viribus Unitis zırhlısını kapın. Bir İşaret, krediler ve Nadir Savaş Takviyeleri de sizin olacak. Paket içeriği: - Pan-Avrupa Seviye IV Premium Viribus Unitis zırhlısı - 1x İşaret - 1.000.000 kredi - 10x Nadir Savaş Takviyesi Lütfen dikkat: Limanınızda zaten Viribus Unitis varsa, belirtilen telafiyi alacaksınız: 9,375,000 kredi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Ayrıca Gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler gibi içerikler sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.