World of Warships: Legends - Japon Kuvveti
Japon geminizin dümeni başına kıdemli bir Komutan geçirin! Bu set size, Japon Komutanlarından birini garantili olarak veren Japon Komutan kasasıyla birlikte kamuflajlar ve Terfi Emirleri de getirecek. Paket içeriği: - 1x Japon Komutan kasası - 5x Japon İmparatorluk Donanması kamuflajı - 3x Terfi Emri Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işareti sembolleri ile fonları gibi içeriklerin sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabileceğini unutmayınız. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.