Dovetail GamesSimülasyon
Train Sim World 6’da Sürprizlere Hazırlıklı Ol! Nahverkehr Dresden sınırlarını aşarken ve BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN hattı boyunca DB BR 411 ICE-T ve daha fazlasıyla hız yaparken her şeye hazırlıklı ol . Train Sim World 6’da, DB ICE ve bölgesel hat seferlerinde sürücü ya da kondüktör ol. Dresden’dan Riesa’ya uzanan çoklu yollarda süzül, ardından yüksek hızla Leipzig’e doğru yolculuğuna devam et. Yük taşı, endüstri kollarına hizmet ver ve geniş Friedrichstadt sahasında yolunu bul. Meißen’e giden yerel S-Bahn trenlerini kullan. Sıradaki durak… ANONSLAR! Hem platformlarda hem de trenlerde her yolculukla ilgili sesli detayları dinlemeyi unutma. Beklenmedik durumlarla RASTGELE OLAYLAR ile başa çıkın, sinyallerin temizlenmesi daha uzun sürebilir veya hız kısıtlamaları olabilir. CONDUCTOR MODE (KONDÜKTÖR MODU), FREE ROAM (SERBEST DOLAŞIM), CREATORS CLUB (YARATICILAR KULÜBÜ), PHOTO MODE (FOTOĞRAF MODU) ve daha fazlasıyla kendi yolculuğuna kendi tarzında başla. Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 6 SSS” başlığını inceleyebilirsin.