Supermarket Owner Simulator: Business
Supermarket Owner Simulator: Business – Perakende İmparatorluğunuzu Kurun! Perakende dünyasına adım atın! Supermarket Owner Simulator: Business, en kapsamlı süpermarket yönetim simülasyonu. Küçük bir bakkal dükkanından başlayarak, stratejik kararlar alarak, operasyonları optimize ederek ve müşteri memnuniyetini sağlayarak büyük bir market zinciri oluşturun. Her detay sizin elinizde – mağaza düzeninden stok yönetimine, fiyatlandırma stratejilerinden pazarlama kampanyalarına kadar her şeyi yönetin. Öne Çıkan Özellikler: ● Mağaza Tasarımı & Özelleştirme – Süpermarketinizi inşa edin, en iyi düzeni belirleyin ve rafları popüler ürünlerle doldurun. ● Stok Yönetimi – Ürünleri takip edin, satış trendlerini analiz edin ve eksiklikleri önleyin. ● İş Stratejisi – Rekabetçi fiyatlar belirleyin, tedarikçilerle pazarlık yapın ve reklam yatırımı yapın. ● Zorluklar & Ödüller – Görevleri tamamlayarak işinizi büyütün ve yeni fırsatların kilidini açın. ● Büyüme & Genişleme – Küçük bir marketten büyük bir süpermarket zinciri kurarak yeni pazarlara açılın. Supermarket Owner Simulator: Business, girişimcilik becerilerinizi test edecek zorlu ve heyecan verici bir simülasyon sunuyor. Süpermarket imparatorluğunuzu kurmaya hazır mısınız? Başarıya giden yol şimdi başlıyor!