Train Sim World 6’da, Nahverkehr Dresden’in sınırları ötesine geç ve batı yönünde Leipzig’e kadar son sürat ilerle! 1839’da inşa edilen Leipzig-Dresden demiryolu, Almanya’daki ilk uzun mesafeli hat olup ülkenin en eskilerinden biridir. Zamanla bu hat, en yoğun hatlardan biri olarak da ün kazandı ve yaşı nedeniyle taleplere ayak uydurabilmesi için pek çok iyileştirme gördü. Günümüzde, hem modern bir banliyö ağı hem de LZB donanımlı bir şehirlerarası hat olarak hizmet vermektedir. Train Sim World 6’da, DB ICE ve bölgesel hat seferlerinde sürücü ya da kondüktör ol. Dresden’dan Riesa’ya uzanan çoklu yollarda süzül, ardından yüksek hızla Leipzig’e doğru yolculuğuna devam et. Yük taşı, endüstri kollarına hizmet ver ve geniş Friedrichstadt sahasında yolunu bul. Meißen’e giden yerel S-Bahn trenlerini kullan. Arızalar ve rastgele olaylarla birlikte sürpizlere hazırlıklı ol ve etkileyici tren ve platform anonslarını dinle! Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 6 SSS” başlığını inceleyebilirsin.