Car Dealer Simulator
İkinci el araba satma hayalini gerçeğe dönüştür! Car Dealer Simulator oyununda, işin tüm inceliklerini sıra dışı işletme sahibi Little Sam’den öğreneceksin. Düzeni sağlamakta pek iyi değil, bu yüzden görevin ucuza almak, onarmak ve pahalıya satmak. Zamanla ilk zorlukların üstesinden geldikçe, işletmenin kontrolünü ele alma şansına sahip olacaksın ve… her şey senin ellerinde olacak! Müşterilerinin otomotiv hayallerini gerçeğe dönüştüren bir şirket kur. Uygun fiyatlı arabalardan üst segment araçlara kadar fırsatları yakala, en iyileri işe al, mükemmel hizmet sun ve kârını en üst düzeye çıkar. Şirketini gün be gün büyüt. Pazarlık Yüksek kâr elde etmenin anahtarı, ikinci el araç satın alırken yapılan pazarlıktır. İyi fırsatlar bul ve fiyat pazarlığında kararlı ve profesyonel ol. Araç Taşıma Satın aldığın araçların hepsi çalışır durumda olmayabilir, bu yüzden iki farklı çekici türünden birini kullanarak taşıman gerekecek. Onarımlar Her araç satılmadan önce teşhis ve hazırlık gerektirir. Mekanik onarımlar, kaporta işleri, boya ve küçük düzeltmeler satış fiyatını önemli ölçüde artırır. Araç Hazırlığı Bir aracı müşteriye sunmak bazı püf noktaları gerektirir. Yıkama, kaliteli fotoğraflar ve etkileyici bir ilan en büyük yardımcıların olacak. İlanda aracın güçlü yönlerini öne çıkar, ancak her aracın gizli kusurları olduğunu unutma. Müşteriler gözleriyle satın alır, bu yüzden boyanın parlaklığını, dolu depoyu ve yüksek kaliteli fotoğrafları avantajına kullan. İş Geliştirme Elde ettiğin kâr, şirketini sürekli olarak büyütmeni sağlar. Aletleri, onarım alanlarını ve müşteri hizmetleri ofisini geliştir. Verimliliği artırmak için çalışanlar işe al. Finansmanı akıllıca yönet ve şirketin itibarını koru. Ancak dikkatli ol — rakipler ve hatta “yardımsever komşuların” bile asla durmaz. Büyük emeklerle kurduğun her şeyi olası tehditlere karşı koru.