Up 2 You DLC
Car Dealer Simulator, Up 2 You DLC ile bambaşka bir seviyeye çıkıyor - ve her şey sizin elinizde. Up 2 You DLC, bayinizden araçlarınıza kadar her şeyi özelleştirmenize olanak tanır. Yeni duvarlar, zeminler, tavanlar, vitrin pencereleri ve kapılarla ofisinizi yeniden tasarlayarak her zaman hayalini kurduğunuz galeriyi oluşturun. Yeni mobilyalar ve dekorasyonlar, mekânı tamamen size ait hale getirmenin daha da fazla yolunu sunuyor. DLC ayrıca hem kişisel araçlarınız hem de satışa sunduğunuz araçlar için kapsamlı bir modifiye ve özelleştirme sistemi sunar. Geniş bir kaplama ve çıkartma seçeneği arasından seçim yapın, jantları, camları ve kaputları değiştirin, spoiler, tampon, yan etek, far ve diğer gövde parçalarını takın, performansı artırmak için parçaları geliştirin. Özelleştirme araç içlerine de uzanıyor. Döşemeleri, direksiyonları ve dekoratif detayları değiştirerek müşterilerinizi etkileyecek araçlar yaratın. Gizemli bir otomobil tutkunu grubu geceleri Winston Springs'teki motel yakınlarında toplanmaya başlayacak... ...ve bu da en büyük sürprize yol açıyor - her aracın satılması gerekmiyor. Hayalinizdeki aracı inşa edin ve para ile bazen rakiplerin araçlarının bile ortaya konduğu yasa dışı gece yarışlarına katılın.