Sausage Wars: Complete Edition
Complete Edition, tam oyunun yanı sıra 3 ek sahne içerir: Trapdoor Hell, Laser Massacre ve Burning Death. Sosis düşmanlarını cam kırıklarına, kızgın ocaklara ya da lavabo çukuruna vurup it! Tuzak kapaklarını tetikle ve enayilerin zehirli çorbaya düşüşünü izle! Doğru anı bekle, sosis kankalarını ateşe fırlat ve güzelce pişmelerini seyret! Yaklaşan ölümden kaç, güvenli noktayı bul ve diğer sosisleri lazer ışınına it! Her sosis savaşı seviyesinin sonunda cayır-cayır-sosis zafer dansını unutma! Şehrin en büyük “wiener”ı sen ol!