Prison Architect PC
Hoş Geldiniz Hapishane Müdürleri! Dünyanın en amansız mahkumlarıyla ancak dünyanın en amansız Hapishane Müdürü başa çıkabilir. Prison Architect'te bir cezaevi tasarla ve bu cezaevini kişiselleştirip geliştir. Temel Özellikler: Özelleştirilmiş Bir Hapis Hayatı: Yaptığın kaynak dağıtımıyla tesisinde işleyişi optimum hale getir ama mahkumların hareketlerini fazla kısıtlamamaya dikkat et ki su baskını, yangın, kavga veya geniş çaplı bir isyana karşı hazırlıklı ol. Yatırım Yap, Yeniliklere İmza At: Hibe başvurularıyla hükümet desteğinden yararlan ve aldığın fonları hastalıkla mücadele, çete faaliyetlerini önleme, dava takibi gibi farklı alanlarda kullan! Yönetim ve Personel: Silahlı gardiyanlar, psikologlar, doktorlar, avukatlar ve muhbirler de dahil birinci sınıf personelin desteğiyle hapishaneni *büyük oranda* etik ilkelerine uygun ve güvenli bir yer haline getir. Tutukluya Özel Düzenlemeler: Her bir tutuklunun suç dosyasına uygun şekilde özel gelişim programları, çalışma planları ve ıslah atölyeleri hazırlaman gerek. Kaçış Resti: Kaçış Modunda büyük risk almaktan korkma, kendi süper maksimum güvenlikli hapishanenden kaçmayı dene veya Çevrimiçi modda diğer oyuncular tarafından inşa edilmiş 12.000 hapishanenin birini seç ve o hapishaneden firar etmeye çalış. Korumalı alan modunda hapishaneni hiçbir sınırlama olmadan, adeta bir imparatorluk gibi genişlet.