Prison Architect - Going Green
Hapishane Müdürleri, ellerinizi çamura sokmaya hazır mısınız? Prison Architect: Going Green tesisine tarım yapma imkânı getiriyor ve çiftçilik faaliyetleri, dışarıya mahsul satışı ve bir sürü kaçak malzeme de bununla birlikte geliyor. Temel Özellikler Emeklerin Meyvesi: Çiftçilik faaliyetleri hapishanede yeni bir çalışma biçimi anlamına geliyor; mahkumlar artık patates, buğday, elma gibi mahsuller yetiştirebilecek. Mahsuller dışarıya da satılabilecek, mahkumların yemeklerinde de kullanılabilecek. Tarım Alanı: Açık havada bulunan üç ayrı alanda çiftçilik yapılacak. Bu alanlar Meyve Bahçesi, Tarla ve Sebze Bahçesi şeklinde belirlendi. Fakat iş bununla bitmiyor; oyuncular Tarım İşçisi personel görevlendirebilecek, mahsulleri depolamak için bir Ambar hazırlayabilecek ve çiftçilik malzemelerini koymak için bir Kulübe inşa edebilecek. Doğa Dostları: Doğanın güzelliğinden keyif alan mahkumlar hobi olarak çiçek ve başka bitkiler yetiştirebilir. Bahçıvanlık mahkumlar üzerinde etki yaratır ve boş vakitlerinde onlar için olumlu bir etkinlik olur. Bela Geliyorum Diyor: Yeni mahsullerle birlikte gelen yeni kaçak malzemeler başını ağrıtabilir. Mahkumlar artık tarlalarda gizlice çeşitli bitkiler yetiştirip mutfaktan aşırdıkları yemek malzemeleriyle birlikte İçki üretebilirler. Ayrıca Çeteler tarlaları mesken tutabilir, o yüzden gardiyanlarını tetikte tut! Daha Çevreci Bir Sistem: Güneş, Rüzgar ve Güneş/Rüzgar Hibrit enerji kaynaklarıyla hapishaneler daha çevreci bir çehreye bürünüyor. Bu sürdürülebilir yöntemlerle elde edilen enerjinin fazlası, Enerji İhraç Sayacı kullanılarak şehir şebekesine satılabilir.