Prison Architect - Island Bound
Mahkumlar Kayalığı'na Hoş Geldiniz, Hapishane Müdürleri! Prison Architect: Island Bound ile hapishaneni yeni bir tarzda inşa edip yönet. Deniz ve Hava Yolu: Feribot ve helikopterle doğrudan tesis etrafındaki indirme alanlarına malzeme ve mahkum nakli yap. Ancak hapishaneye kaçak malzeme sokulabilecek yerler arttı. Bağlantı Zincirini Kur: İndirme alanlarını, helikopter pistlerini ve yolları teslimata göre ayırıp hapishane verimliliğini yükselt. Teslimat noktalarına sağlanan hizmetleri değiştir. Süper Maksimum Güvenlik: Yeni güvenlik araçlarıyla teslimat ve mahkumları aramak artık daha kolay. İşler çığırından çıktığında ilave acil durum hizmetleri de isteyebilirsin. Adada Hayat: 15'i aşkın deniz zemini ve nesnesi ile adanı özelleştir. Çevreyi güvenlik amacıyla, hatta belki de hoş bir stil için, hendeklerle, ırmaklarla ve göllerle tasarla; kara yolunu unut gitsin! Mahkumlar Kayalığı: Önceden hazırlanmış iki haritayla kötü şöhretli Alcatraz Hapishanesi'ni ve Alcatraz Adası'nı yönet.