Prison Architect - Gangs
Örgütlenmişler ve hapishanenin kontrolünü ele geçirmek istiyorlar. Onlara kontrolün kimde olduğunu göster ve planlarını durdur! Prison Architect: Gangs ile isyanlara karşı kendini korumak için mahkumlarını, personelini ve gardiyanlarının etkisini dikkatle yönetmeli ve hapishaneni hem huzurlu hem de kârlı bir şekilde idare etmen gerekecek. Temel Özellikler Çeteyle tanış: çeteler kurulur ve hem dışarıdan gelen üyelerle hem de içeride çeteye alınan mahkumlarla büyür. Artık her çetenin kendi kişiliği ve özellikleri var ve doğal olarak kendilerine benzer özelliklere sahip üyeleri bünyelerine katmak isteyecekler. Sabrın Sınırı: çeteler büyüyüp güç gösterisi yapmaya başladığında, hapishanenin "tehlike sıcaklığı" artacak. "Sabrın sınırı" arayüzü sayesinde, mahkumlarının hareketini neyin etkilediğinin detaylı bir özetini görecek, hızlı şekilde hareket edip mutluluklarını koruyabilecek ve bastırılamaz isyanların çıkmasına engel olabileceksin. Islah ve tahliye: çete üyeleri artık ekiplerinden ayrılabilecek. Dövmelerini sildirip onları Çete Rehabilitasyon Programı'na kaydederek hayatlarını düzeltmelerine yardımcı ol. Yeni odalar: Dövme Silme Odası'nı kullanarak çetelerin dövmelerini sil veya çete üyelerinin Dövüş Kulübü Odası'nda antrenman yapmalarına izin vererek yıkıcı enerjilerini kontrollü bir ortamda atmalarını sağla. Yozlaşmış Gardiyanlar: çeteler gardiyanları içeri kaçak mallar sokmaya veya rüşvet almaya zorlayabilirler. Gardiyanları işe alım sürecinde (Bürokrasi) dikkatle inceleyebilir veya taraf değiştirmiş gardiyanları ortaya çıkarmak için Suç Soruşturmacıları tutabilirsin.