Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack, tesisini derin ve yemyeşil tropikal ormana kuran bir estetik paketidir. Medeniyetten uzakta, doğanın tehlikeleriyle uğraşırken mahkumlarını yönetmen gerekecek. Sence bu göreve hazır mısın? Jungle Pack'in ana özellikleri şunları içerir: Burası, balta girmemiş ormanda yer alan bir hapishane! Ahşap mobilyaların, (biri suya özel!) beş yeni zemin döşeme türünün, bir açık hava sinemasının ayrıca yeni duvarların ve kapıların tadını çıkar, tüm bunlar balta girmemiş ormanda zenginleşmen için tasarlandı. Tropik ateş (ve nasıl kurtulunur) Tropik ateş mahkumlar arasında yayılabilir. Neyse ki tüllü yataklar ve ateş çukurları ile ayrıca yeni, son teknoloji bir tıbbi program ile tropik ateşe karşı savaşabilir ve hastalıkla başa çıkabilirsin. Farklı bir çevre Balta girmemiş ormanda yetiştirip satabileceğin veya kereste elde etmek için kesebileceğin yeni ağaçlar bulacaksın. Nöbetçi kuleleri, kanalizasyon vb. için kullanılabilen bazı ahşap türleri mevcuttur.