Prison Architect - Perfect Storm
Hapishane müdürü, fırtına yaklaşıyor! Prison Architect: Perfect Storm'la birlikte hibeler, acil durum hizmetleri, personel eğitimi ve Afetler geliyor. Temel Özellikler: Fırtına Öncesi İsyan - Don, Sıcak Hava Dalgası, Fare İstilası ve Şimşek Fırtınası gibi "Afetler" yapısal hasar verir, hapishanenin oranlarını düşürür ve tesiste çeşitli zararlara yok açar. İki Elin Kanda Olsa da - Haşere Kontrolü, Tesisatçılar, Tamirciler ve Acil Yol Bakım Hizmetleriyle afetlere hızlıca müdahale edebilirsin. Elektrikçi, Soğuk Kontrolü, Yangın Güvenliği, İlk Yardım Eğitimi ve Haşere İmhası eğitimi personelin zararı azaltmasını ve işlerin tıkır tıkır işlemesini sağlar. Hibe Sığınak - Afet Yardımı, Sıcak Hava Dalgası, Acil Durum Protokolü, Toprak Çökmesi, İleri Personel Eğitimi ve Fenni ve Sıhhi Tesisat Tadilatı Hibesi, afetlerden alnının akıyla çıkmana yardım edecek gerekli hazırlıkları yapmana olanak tanır. Bardaktan Boşanırcasına - Güncel ve tahmini hava koşullarını kontrol et ve hava tahmin araçlarını kullanarak yaklaşan felaketlerden haberdar ol.