astragon EntertainmentSimülasyon
Police Simulator: Patrol Officers: Ultimate Duty Edition, bir Brighton polisi olarak kariyerine hiçbir içerikten yoksun kalmadan başlamak için harika bir yol. Bu kapsamlı pakette oyunda mevcut olan tüm içerikler bulunuyor, üstelik hepsini ayrı ayrı satın almaktan çok daha uygun fiyata geliyor! Gerçekçi açık dünya ortamında trafik kuralı ihlallerinden büyük olaylara kadar çeşitli görevleri üstlenmeni sağlayan ana oyunun yanı sıra, birçok DLC'nin de tadını çıkarabileceksin. Highway Patrol Expansion; bir otoyol alanı, aksiyon dolu araç kovalamacaları, PIT Manevraları ve daha fazlasını oyuna ekliyor. Unmarked ve Special Police Vehicle Pack, araç filona 9 yeni devriye aracı ve 9 eşsiz araç görünümü katıyor. Tropical Taskforce Pack ise yaz temalı 6 sivil kıyafet barındırıyor. Üstüne üstlük bu pakette; 2025'te oyuna eklenecek olan Vehicle Customization Pack'e, iki yeni devriye aracına, ek bir DLC paketine ve büyük bir eklentiye erişim sağlayan Season Pass de bulunuyor. Ultimate Duty Edition şu içerikleri barındırıyor: Ana oyun Highway Patrol Expansion Tropical Taskforce Pack Unmarked Police Vehicle Pack Special Police Vehicle Pack Season Pass Vehicle Customization Pack Yeni devriye aracı (2025 3. çeyrek) DLC paketi (2025 3. çeyrek) Yeni devriye aracı (2025 4. çeyrek) Büyük bir eklenti (2025/2026)