Police Simulator: Patrol Officers: Warden Police Vehicle DLC
Warden Police Vehicle üzerinde, geceleri kaza mahallerini güvenli bir şekilde aydınlatmakla kalmayıp yol barikatı kurabildiğin veya trafikte ihlal yapanları arkadan kenara çekmeni sağlayan bir ışıklı çubuk da vardır.