Palworld
Soru: Nasıl bir oyun? Cevap: Sıcak, sevimli ‘Pal’larla sakin bir hayat mı sürmek istersin, yoksa kaçak avcılarla heyecan dolu, ölümüne bir mücadeleye mi atılacaksın? Pal’lerini savaştırabilir, çoğaltabilir, tarlada çalıştırabilir ya da fabrikada iş yaptırabilirsin. Hatta istersen onları satabilir veya parçalarına ayırıp yemek bile yapabilirsin. ▼Hayatta Kalma Yiyecek sıkıntısı, zorlu koşullar… yasadışı kaçak avcılar. Bu dünyada tehlike her yerde. Hayatta kalmak için her yolu denemek zorundasın. Bazen, Pal’lerini bile yemeyi göze almalısın… ▼Sürüş ve Keşif Pal’lerinin sırtına atlayarak, karada, denizde ve havada istediğin her yeri keşfedebilirsin. ▼İnşaat Piramit mi yapmak istiyorsun? O zaman bolca Pal’ini inşaat işlerinde çalıştır. Endişelenme, Pal’lere çalışma kanunları uygulanmaz! ▼Günlük Yaşam Ateş yakmak, elektrik üretmek, madencilik yapmak... Çeşit çeşit faydalı Pal’leri toplayarak rahat bir yaşam sür! ▼Tarım Ekim, sulama, hasat… Her işi iyi yapan Pal’ler var. Pal’lerinle birlikte harika bir çiftlik kur! ▼Endüstri & Otomasyon Otomasyon için işleri Pal’lere devretmek çok önemli. Fabrikalar kur, Pal’leri yerleştir. Pal’ler, yemleri olduğu sürece durmadan çalışır. Ta ki ömürleri bitene kadar. ▼Zindan Keşfi Pal’lerin varsa, tehlikeli bölgeler bile sorun değil. Gerekirse Pal’lerini kendin için kalkan yapabilirsin. Senin için canlarını bile feda ederler. ▼Üreme & Genetik Pal’ler çiftleştiğinde, ebeveynlerin özelliklerini taşırlar. Nadir Pal’leri birleştirip en güçlü Pal’i yarat! ▼Kaçak Avcılık & Suç Koruma altındaki bölgelerde, nesli tehlike altında olan Pal’ler yaşıyor. Gizlice girip onları yakalarsan büyük bir servet kazanabilirsin! Yakalanmazsan, suç sayılmaz. ▼Çoklu Oyuncu Çoklu oyuncu desteği var. Arkadaşlarını davet et, birlikte maceraya atılın. Tabii ki, oyuncular arasında mücadele ve takas da yapabilirsiniz. Uçsuz bucaksız bir dünyada, gizemli canlılar olan 'Pal'leri toplayarak onlara savaşma, inşaat yapma, tarım gibi işler yaptırabileceğiniz; hatta fabrikalarda çalıştırabileceğiniz, tamamen yeni, çok oyunculu destekli bir açık dünya hayatta kalma ve üretim oyunudur.