Wizard101
İçinizdeki büyüyü serbest bırakın ve asi death professor’ün etrafındaki gizemleri çözmeye hazırlanın. Bu nostaljik sihirbaz sıra tabanlı deste oluşturma MMORPG’sinde güçlü büyülerde ustalaşırken, 22’den fazla tuhaf dünyayı keşfederken ve arkadaşlarınızla takım kurarken karanlık, Spiral’i yutmakla tehdit ediyor.