Overcooked: Gourmet Edition
Overcooked Gurme Sürümü, çok sevilen yemek oyunu ile Lost Morsel içerik paketini aşçılık yeteneklerini sınayacak leziz bir pakette birleştiriyor! Overcooked, kanependen oynayabileceğin, bir ila dört oyunculu eşli kaotik bir aşçılık oyunudur. Ekip olarak oynayarak sen ve şef dostların, müşteriler fırtına gibi gelmeden önce çeşitli lezzetli siparişler hazırlamalı, pişirmeli ve servis etmelisiniz. Bıçaklarını bile, şefin üniformasının silkele. Bu çılgın mutfaklarda hataya yer elması yok ve riskler yüksek ateş gibi yüksek. Overcooked Lost Morsel içerik paketi, şefin çılgın aşçılık macerasını altı yeni hikaye seviyesiyle devam ettiriyor. Egzotik bir ormanda geçen yeni zorlayıcı mutfaklar, dünya haritasını gezmek için yeni bir araç ve kilidi açılabilecek altı yeni şef karakteri de bu pakete dahil!