The Festive Seasoning
Yılbaşı Sezonu, Overcooked için bayram temalı ve festival ziyafeti tadında bir ek içerik sunar. Sekiz yeni kooperatif seviye, yeni aşçılar, yeni tarifler, yeni bir araç ve alev makinesiyle yeni bir yemek pişirme yöntemi! Çıtır çıtır Noel temalı ve kooperatif kaos servisi! Öne Çıkan Özellikler: Kar aracıyla tamamlayıp etrafta gezmen için Kışa özel yepyeni dünya haritası. Yeni tema: Kış Pansiyonu Sekiz adet yeni kooperatif seviye sunuyor! İki yeni aşçı: Kardan Adam ve Ren Geyiği! İki yeni tarif: Hindi Yemeği ve -Yahni Tarifteki yemekleri pişirmek için yeni bir yöntem: Alev makinesi... Efendimiz Soğan Kralı ile konuşmak için iki adet Soğan evi.