Popüler arazi yarışı serisi MX vs ATV'ye, Ultimate Edition ile tüm hızınla gir. Bu sürüm oyunun tam sürümünü, 80'den fazla ilave pist içeren 12 DLC'yi ve en sevilen orijinal üreticilerin ellerinden çıkmış tüm 2025 araçlarını içerir! Bu nihai paketi özel bir fiyatla al! Ünlü bir arazi yarışçısı olma hayalini gerçekleştir, hem hayranlarının hem de sponsorların yoğun ilgisine mazhar ol. İster kariyer ister çevrimiçi modlarda oyna, bitiş çizgisine doğru motosikletlerin, ATV'lerin ve UTV'lerin üzerinde yarışın heyecanını deneyimleyeceksin. Bu en yeni eklenti ayrıca yağmurda, karda veya gece yarışma imkânı, seri modu, yenilenmiş süspansiyon ve modifiye sistemi gibi yeni özellikleri ve çok daha fazlasını içeriyor. İçindeki efsaneyi serbest bırak ve Mx vs ATV Legends Ultimate Edition'da pistlerin hâkimi ol!