MX vs ATV Legends - Compound Pack
KRM RD Field & GOAT Farm için hazırlan! Orijinal KTM tecrübe alanı iki Supercross pisti ve yepyeni bir Enduro deneyimi sunuyor. Üç pist ve kapsamlı şekilde genişletilmiş bir serbest sürüş alanıyla birlikte Ricky Carmichael GOAT Farm da dahil. Yerine, hazır, başla!