MX vs ATV Legends - 2025 KTM Loyalty Bundle
2025 KTM Bundle ile yarışlarını bir üst seviyeye taşı! Bu paket, KTM bünyesindeki 13 aracın tümünü içeriyor, yani her pistte hâkimiyet kurman için tüm ekip tamam. İster hızı ister gücü ister çevikliği tercih ediyor ol, mükemmel aracı bu pakette bulacaksın!