MX vs ATV Legends - 2026 Beta Pack
Beta Vehicle Pack DLC'si ile Beta'nın tutkusunu ve hassasiyetini deneyimle. İtalya'da doğan ve on yıllık arazi yarışlarıyla geliştirilen Beta, motokrosun en saygın butik üreticilerinden biri olarak ün kazandı. El işçiliği kalitesi, yarışlarda kanıtlanmış mühendisliği ve çevik yol tutuşuyla bilinen her Beta makinesi, benzersiz ve tatmin edici bir sürüş deneyimi sunuyor. İster derin çukurlardan geçiyor ol ister teknik virajlarda keskin dönüşler yapıyor ol ister ilk virajı birinci sırada almak için mücadele ediyor ol Beta'nın tepkisel güç aktarımı ve sürücü odaklı tasarımı, en iyi performansını sergilemene yardımcı oluyor. Bu pakette, üç adet orijinal 2026 Beta motokros motosikleti yer alıyor: - 2026 RX 250 2T - 2026 RX 350 2T - 2026 RX 450 4T İtalyan mühendisliğinin eşsiz karakterini deneyimle ve Beta'yı dünya çapındaki arazi aracı tutkunlarının favorisi yapan hassasiyet, kontrol ve performansla her yarışa piste hükmet.