Slayground
Serbest stil fenomeni Axell “Slay” Hodges gibi kendi Slayground'unda çılgın whip hareketleri yapın! Axell'in videolarında her gün sürüş yaptığı pisti paramparça edin! Slayground pist paketine iki National artı bir kocaman Serbest Stil ortamı dahildir.