MX vs ATV Legends - 2025 Deluxe Edition
Popüler arazi yarışı serisi MX vs ATV'ye, Deluxe Edition ile giriş yap. Bu sürüm oyunun tam sürümünü, 20'den fazla ilave pist ve en sevilen araç üreticilerinin ellerinden çıkmış, en yeni 2025 araçlarının tümünü içeren 2025 Track Pass'i içeriyor! Bu, zaten devasa boyuttaki temel oyuna 18 orijinal aracın eklenmesi demek! Bu özel, indirimli paketle MX vs ATV Legends'a giriş yap! Ünlü bir arazi yarışçısı olma hayalini gerçekleştir, hem hayranlarının hem de sponsorların yoğun ilgisine mazhar ol. İster kariyer ister çevrimiçi modlarda oyna, bitiş çizgisine doğru motosikletlerin, ATV'lerin ve UTV'lerin üzerinde yarışın heyecanını deneyimleyeceksin. Bu en yeni eklenti ayrıca yağmurda, karda veya gece yarışma imkânı, seri modu, yenilenmiş süspansiyon ve modifiye sistemi gibi yeni özellikleri ve çok daha fazlasını içeriyor. İçindeki efsaneyi serbest bırak ve MX vs ATV Legends Deluxe Edition'da pistlerin hâkimi ol!